سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
باحال جدید
 
 
باحال جدید
|

 ملت چه بیکارن !

یکی مزاحم میشد هی اس هی زنگ…جواب نمیدادم که بیخیال شه…

دیگه تماس نگرفت

بعد چند روز اس داده  :

ببخشید من چند روز مزاحمتون نشدم کار داشتم دستم بند بود ، شرمنده،چه خبر؟

**********************

 

هیچ کس عادامس شیک رُ واسۀ وجودش نمی خواد …

سرنوشت آدامس شیک ؛ بقیه پول بودنِ !

***********************

 

بوی شوم امتحان آید همی /  یارصفر مهربان آید همی

ما ز تعلیم و تعلم خسته ایم / دل به امید تقلب بسته ایم

مابرای کسب مدرک آمدیم /  نی برای درک مطلب آمدیم

(ایام جانسوز امتحانات برشما دانشجویان و دانش آموزان کوشا تسلیت!)

************************

به هزار امید از نامزدم می پرسم از کجا بدونم منو واسه خودم دوست داری؟ برگشته می گه: قیافه و هیکل که نداری،

بچه مایه دارم که نیستی، اخلاقتم که گند، به جز خودت چیزی واسه دوست داشتن نمی مونه عزیز دلم!

*******************************

 

امروز توی اتوبوس بودیم ، یه بنده خدایی سی کلیومتر دنبال اتوبوس میدویید تا بهش رسید !

راننده بهش گفت : میخوای سوار شی ؟

طرف گفت : پ نه پ میخواستم سفر خوبی رو براتون آرزو کنم !

****************************

 

گویش بعضی دختران در سال ۸۱: عزیزم ، عشقم چرا ناراحتی؟ قربونت برم

گویش بعضی دختران در سال ۸۶: عزیزم، عشقم چرا ناراحنی؟ قلبونت برم

گویش بعضی دختران در سال ۹۱: عجیجم، عجقم چلا نالاحتی؟ قلبونت بلم

گویش بعضی دختران در سال ۹۶: دیبیلیم، عولوپولو، بیلی بولونات!

****************************

پسره به دوست دخترش اس ام اس می ده: عزیزم! میای خونه مون؟ اگه موافقی عدد ۱ رو وارد کن اگه مخالفی عدد ۳۱۴۱۷۱۹۲۰۲۳۴۵۷۸۹۰۷۶۶۴۶۴۶۵ ۵۵۴۵۵۵۴۵۵!

***************************

 

شب تولدم ، شروع کردم به باز کردنِ کادوها ،

به کادوی بابام که رسیدم دیدم یه پاکته که درش بازه !

توشو که نگاه کردم دیدم نوشته :

“هشتاد هزار تومنی رو که سه ماهِ پیش گرفتی ، نمیخواد برگردونی “

تولدت مبــارکـــــ عزیزم …!

***********************

 

بچه های دانشگا رو از روی محل نشستن سر کلاس طبقه بندی میکنم.

ردیف اول :حال به هم زن

وسطی ها :یه سلام علیکی داریم

ته کلاس :دمشون گرم.

اونایی که اصن کلاس نمیان: اینا رفیقمن

**************************

خیلی بده یه آهنگ عشقولانه یاده ۵ ۶ نفر بندازتت تمرکزتو رو آهنگ از دست میدی !

*********************

 

رفتم کتاب فروشی میگم بوف کور دارین؟

میگه کتابشو؟
گفتم : پ ن پ خودشو ، یه فرد خیر پیدا شده که حاضر تمامِ هزینه های درمانشو متقبل شه…..!

***********************

 

دیشب سوار پورشه ام شده بودم و توخیابون دور میزدم باهاش

یهو یکی پرید جلو ماشین تا خواستم ترمز کنم پام گرفت به لحاف و پاره شد!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



UPin.ir Babylon 7.0.3R32 آموزش تعمیرات موبایل شارژر خورشیدی موبایل (سولار شارژر solar charger) Microsoft Office 2010 آموزش کامل مراقبت از دهان و دندان مناسب برای همه سنین آموزش تعمیرات کامپیوتربه زبان فارسی+هدیه خرید لاک ناخن ترک بازی Pro Evolution Soccer 2013 گن لاغری اسلیم لیفت مردانه

نظرات شما عزیزان:

شیـ♥احسان♥ـطون
ساعت12:48---5 دی 1391
بلا نگیری تو...

خیلی باحال بود مخصوصاً گویش دخترا


اجی محدثه
ساعت0:19---5 دی 1391
خییییییییییییییییلی حال کردم





قشنگ بودن دمت گرم گلمپاسخ:قابل شما رو نداره...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
نویسنده : eli
تاریخ : دو شنبه 4 دی 1391برچسب:,
زمان : 12:37